vineri, 27 februarie 2009

Si-au platit oare cei de la banca telefonul?

Ati observat ca de la o vreme e tot mai greu sa ti se raspunda la telefon cand suni la o banca?

Mie mi s-a intamplat sa sun la mai multe banci sau firme de leasing ziua, in timpul programului (intre 11.00 si 12.00) si sa nu raspunda nimeni la telefon.

Eu cred ca isi permit inca sa plateasca o factura de telefon si o secretara sa raspunda la el. De fapt problema este, dupa parerea mea, ca in aceasta perioda nu prea mai exista oameni care sa sune sa ceara produse bancare. Asa ca marea majoritate a telefoanelor care se primesc in banci sunt date de oameni care au probleme sau care sunt nemultumiti (de regula pentru ca le-au crescut costurile creditelor).

Deci, pentru curajosii si responsabilii angajati din banci, este probabil un chin sa auda in fiecare zi nemultumirile sau problemele clientilor, asa ca prefera sa lase telefonul sa sune.

Nici inainte de criza nu era usor sa prinzi pe cineva la telefon. Insa atunci aveau justificare in faptul ca erau prea ocupati si nu avea timp sa raspunda. Acum insa, cand bancile sunt pustii si angajatii se joaca pe calculator, aceasta scuza nu mai poate fi invocata.

Oare cum o fi sa stai sa te uiti la un telefon cum suna si sa speri ca alt coleg isi va lua inima in dinti si va raspunde???

PS. Ar putea macar sa aleaga o melodie originala atunci cand te pun pe hold.. 

Niciun comentariu: