Banca Romaneasca, pe langa o echipa de angajati care obosesc foarte repede si sunt nevoiti sa termine programul la 16.30, mai dispune si de niste echipamente extrem de "performante".
Cea mai recenta problema am avut-o cu un bancomat al acestei banci. Desi am card la o alta banca, am vrut sa retrag niste bani si cel mai apropiat ATM apartinea de Banca Romaneasca.
Neinspirata algere! Dupa ce am introdus codul PIN si suma pe care vreau sa o retrag, a procesat cateva minute, iar apoi mi-a restituit cardul si pe ecran a aparut mesajul "Va multumim pentru ca ati apelat la serviciile noastre." Fara sa imi dea niciun ban!
Inteleg ca e bancomatul prost, ca mai da rateuri si ca trebuie sa fac o rugaciune inainte sa incerc sa retrag banii mei.. insa nu inteleg de ce mi-a mai multumit dupa ce mi-au fost retinuti banii.
In banca nu am avut cu cine sa ma cert, pentru ca era 16.32, ora la care la ei este, bineinteles, inchis. Asa ca a trebuit sa merg la banca de unde a fost emis cardul unde am aflat ca imi voi recupera banii, dar numai dupa ce se fac anumite verificari interbancare, verificari care dureaza in medie 1-2 saptamani.
Nu conteaza ca acei bani insemnau cam jumatate din salariul meu, nu conteaza ca banca nu imi plateste dobanda in perioda cat imi tine banii si nici ca nimeni nu va raspunde pentru aceasta eroare sau nu se va face vreun efort pentru ca ATM-ul sa functioneze mai bine. Poate in alta tara, mai civilizata.
Mai amuzant este ca dupa aceea, cam peste o ora, am intrat intr-un BCR, unde o doamna care avusese aceiasi problema la un bancomat BCR, facea acum cerere sa isi recupereze banii.
Deci, dupa aceasta experienta va recomand sa aveti mare grija de unde retrageti bani si ce suma cereti la o tranzactie.
Si, daca aveti de unde (nu vi s-a mai luat cine stie ce comision), si daca va da voie sistemul sa ii retrageti, si daca merge bancomatul, va doresc sa ii cheltuiti sanatosi dupa bunul plac!
luni, 16 februarie 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu