Am fost la Banca Comerciala Carpatica. Trebuia sa depun bani pe un card care nu era la meu.
Prima incercare a fost un esec total. Agentia bancii din Bucuresti de pe Stefan cel Mare era in renovare sau in curs de desfiintare. Oricum ar fi fost, au tras jaluzelele la geamuri dar au uitat sa puna un afis sau sa incuie usa, asa ca am intrat si m-am trezit intr-un grup de muncitori care demontau de zor si care se uitau cam urat la mine, in sensul ca ce caut eu acolo. Am plecat oarecum amuzat de situatie, gandindu-ma la ce voi face eu in cazul in care s-a desfiintat banca fara sa anunte iar acum nu mai am unde sa depun banii.
Dupa aceasta vizita am mers la o agentie ceva mai mare, pe Calea Plevnei. Spre norocul meu aceasta mai functiona inca si am reusit sa fac depunerea.
Operatiunea dureaza aproximativ 10 minute si sunt pus sa completez o declaratie inutila privind sursa banilor, sursa pe care tot ei ma sfatuiesc sa o trec “salariu”. Inainte, cele 10 minute le petreceai fata in fata cu casiera care incerca sa se lamureasca ce vrei de la ea si cum se face depunerea.
Acum, insa, operatiunea s-a schimbat, a devenit mai “complexa”. Adica in loc de un functionar ai de-a face cu mai multi. Intai trebuie sa vorbesti cu portarul care va merge sa o aduca pe casiera de undeva in spate. Dupa ce vine casiera, ea te va trimite la o colega, singura din toata banca, si abia apoi trebuie sa te intorci la ea sa ii dai banii. Mi s-a explicat ca operatiunea se face acum “in doi pasi”, si nu m-ar fi deranjat cu nimic daca, in timp ce imi faceam eu cei doi pasi, nu ar fi venit o fosta angajata care a facut acelasi lucru ca si mine dar a terminat inaintea mea. Nu mi-am dat inca seama daca stia mai bine sa faca pasii sau daca nu cumva au luat-o functionarele de la ghiseu inainte pentru ca o cunosteau..
Si asa am inteles ca m-am bucurat degeaba atunci cand am intrat in banca si am vazut ca sunt singurul client. Oricum ar fi trebuie sa stai la rand si daca nu este rand se va face cu siguranta unul special pentru tine!
Cat despre operatiunea pe care inainte o facea un singur casier iar acum se face „in doi pasi”, e de inteles in contextul crizei economice. Adica daca in timp de criza pastrezi doi angajati neperformanti, trebuie macar sa le gasesti o utilitate. Iar cum clientii sunt putini, trebuie ca acei clienti oricat de putini ar fi sa treaca pe la toata lumea din banca..
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu